
|
Hi (:
Sunday, 18 November 2012 xoxo Sopeaa 00:11 | 0 Comment [s]
Assalamualaikum there (:Okay , This is my first entry . Sebenarnya dulu dah ada blog . Tapi kena block sebab tak cukup umur . LOL , What ? 18 above baru boleh ke ? Budak sekarang dah maju woooh . KNever Mind Actually , tadi pergi waterfall . Yeah ! Chemerong . Best (: Air dia sejuk gilahh . Ketar broo . LOL , Masa mandi WOW ! Mulut ketarketar . Haha , Ramai jugak lah yang pergi . MakSu , KakWa , AbangAdi , AbangIzham , AbangLat , MakTeh , Haziq , Syahrul , Sarah and else . Kitorang bertolak pukul 8.30 a.m . Then , gi ambek Syahrul dulu . Pastu , Makan luu . BREAKFAST :> Hihi . Tunggu org sampai dulu baru gi mandi , HOHO . KakTi arrived , Abang Izham and all . Makan Makan and we're ready to go ! Lailaii ~ HAHA , Kita dengan KakTi , Syahrul , MakSu , MakTeh and KakAh pergi naik . MakTeh tak larat ohh . Tinggi kot :/ Mulamula turun kat satu tempat tu then macam boring je . KakTi ajak naik atas lagi . Okay , chauu . Tinggal , MakSu , MakTeh and KakAh . Pity :') AHAHA . Pastu mainmain then letih . Naik gi makan . Ibu siap bawak stove ohh . Makanan banyak gilee . AWESOME :> Ibu goreng ayam , fries , masak air and blablabla . Lupa ahh . LOL ;] Kblablablablabla . Taktahu nak cakap apa lagi , So , cabut ah , Bye ;) Assalamualaikum :* |
MOUSTACHE~
![]() Hello Peeps ! Thankyou for visiting , guys ! |Facebook|Twitter|Ask.fm|
Follow
![]() |